Boys Over Flowers - teljes epizódok

Boys Over Flowers


Adott egy szuperelit suli, ahová szupergazdag és általában szupergenya kölykök járnak, és amit a négy szuperhelyes srácból álló, szupermenő és szuperféreg F4 nevű, agyonsztárolt és agyonimádott banda ural.

Ebbe a suliba csöppen a mi imádott főhősünk, a szuperszegény, szuperjófej, Geum Jan-Di (Hye-seon Ku, Angel Eyes) aki persze pillanatok alatt megszelídíti mind a négy idiótát, köztük is leginkább Koo Jun-Pyo-t (Min-ho Lee, The Heirs) a vezérhímet, a legelkényeztetettebb, legakaratosabb fiút egész Dél-Koreában. Szép munka. Az egyetlen gubanc, hogy nagyon úgy néz ki, Geum Jan-Di-t a legkevésbé sem a önző, gazdag szépfiúk érdeklik (szíve rajta), sokkal inkább érdekelt a titokzatos hegedűvirtóuzban, Yun Ji-Hu-ban ((Hyeon-jung Kim, Playful Kiss).

De 25 rész az mégiscsak 25 rész. :)





A Boys Over Flowers egy japán sorozat, a Hana yori Dango átdolgozása, és Koreában is hatalmas sikert aratott.

Láttam, tetszett, de nem annyira. A főhős egy idő után az idegeimre ment, én speciel semmi vonzót nem találtam benne, amitől minden annyira irreális lett. Ráadásul nekem túl sok volt a szövögetés, minden belekerült a levesbe, és már kezdett hajazni egy korrekt latin szappanoperára. Azt pedig nem szeretem, na :)

Gondoltam, megnézem a japán változatot is, legyen meg az original is, de amikor megláttam a castot, ami messziről sem közelíti meg a koreai srácokat, hát lemondtam róla. Annyira azért nem tetszett a sztori :)


Ha valami hibát észlelsz, kérlek, lent, vagy facebookon jelezd, hogy mielőbb javíthassam. Köszi :)






 1. rész
 2. rész
 3. rész
 4. rész
 5. rész
 6. rész
 7. rész
 8. rész
 9. rész
 10. rész
 11. rész
 12. rész
 13. rész
 14. rész
 15. rész
 16. rész
 17. rész
 18. rész
 19. rész
 20. rész
 21. rész
 22. rész
 23. rész
 24. rész
 25. rész

6 megjegyzés:

  1. Szia.
    A 6. Rész nem indul a Boys over flowers- nél.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A 11. részt fel tudnád újra tenni a Vidto.-ra?
    A fájlt nem találja!
    Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    A 11. részt fel tudnád újra tenni a Vidto.-ra?
    A fájlt nem találja!
    Köszi.

    VálaszTörlés
  4. Szia! A 11-ik rész nem megy sajnos,és a 18-iknál nagyon zavaró,hogy nem lehet néhol elolvasni a szöveget hiába változott a felirat színe. Legjobb lett volna ha vagy egy sárga színnel feliratozták volna vagy szokás szerint fekete alapon fehér írással. Amúgy eddig fantasztikus a film . Imádom. Köszi a feltöltést és a feliratot.

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nem tudom megnézni a részeket. Azt írja törölve van a video

    VálaszTörlés
  6. Szia! Ez volt a harmadik koreai sorozat amit megnéztem és ez is nagyon tetszett.Egyszerűen nem tudok betelni velük, annyira más mint bármely más ország sorozatai. :) A 11. rész nekem sem indult és volt néhány rész ahol elég érdekes volt a fordított szöveg, de ennek ellenére nagyon örültem, hogy megnézhettem. Köszönöm a feltöltést és már megvan a következő kiszemelt sorozatom! :)

    VálaszTörlés