Healer



Kim Moon-Ho (Yoo Ji-Tae, The Good Wife) népszerű riporter egy vezető tévétársaságnál. Egy nap egy számára nagyon is személyes múltbeli ügyre áll rá, és bár eltart egy ideig, de rájön az igazságra. Szándékosan kapcsolatba lép az ügy érdekeltjeivel és segít rajtuk, miközben folyamatosan tipródik az igazság és a meggyőződése miatt.

Mindeközben Kim Moon-Ho segítségével a harmadosztályú netbulvárlapnál dolgozó internetriporter Chae Young-Shin (Park Min-Young, City Hunter) és Seo Jung-Hoo (Ji Chang-Wook, Secret Love), aki igazából a legendás és sok ember által keresett Healer, aki csak egy munka miatt helyezkedett el a lány közelében, igazi riporterekké növik ki magukat.





Most hogy feltöltöttem, belekezdtem, de őszintén szólva nem vártam túl sokat ettől a sorozattól. Együltő helyemben megnéztem négy részt, amiből gondolom, adja magát, hogy pozitív csalódás volt számomra.

Annyit szerintem nyugodtan elárulhatok, hogy Chae Young-Shin adoptált gyerek, és Kim Moon-Ho leírásban szerepelt ügyének kulcsfigurája (nem, nem ő az apa). Rájön, hogy Chae Young-Shin az a lány, akit régóta keresett, akit gyerekkorában szeretett...
És persze a Healer sem marad ki a múltbeli történetből, mert hát ez egy koreai sorozat, na :)

Healer egy nagyon titokzatos, kemény srác, és nem mellesleg helyes is :) kapásból imádom és a lányfőhős sem megy az agyamra, szerintem aranyosak együtt. A sztori itt-ott szomorú, de hát egy koreai sorozattól - főleg az elején - ne várjon mást az ember. Így négy rész után alig várom, hogy folytathassam...
Húsz rész... áááááááá :)






1. rész 
 2. rész
 3. rész
 4. rész
 5. rész
 6. rész
 7. rész
 8. rész
 9. rész
 10. rész
11. rész 
12. rész
13. rész
14. rész
15. rész
16. rész
17. rész
18. rész
19. rész
20. rész


Köszönet a fordítóknak és a feltöltőknek. 

7 megjegyzés:

  1. Szia! Remélem ezt elolvasod!
    Ugyan lehet nem te töltötted fel indára, de egyrészt miért csak 10 rész van oda feltöltve? Másrészt, mégha vidtome-n fent is van jobb minőségben egy fokkal, de arra meg nincs felirat...egy másik oldalon 13.részig van asszem felirat, a lényeg, hogy végig nincs...Te hol nézted meg magyar felirattal normális minőségben az egészet?? Előre is köszi a választ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha még nem késő így 3 évre rá, de azért elmondom hogy sorozatbaráton az egész sorozat fent van felirattal!

      Törlés
  2. .
    Felirat csak 13. részig ...
    .

    VálaszTörlés
  3. Úúúú, de kár, most már az indáról is letörölték mind a 14 részt! Huh, de jó hogy még meg tudtam nézni, és pont a végére értem! Szenzációs sorozat, remek a maga műfajában, helyén van a vége is, követhető végig lebilincselően izgalmas. Remélem, valahol el lehet majd érni. Most szerettem volna ismételni...DE sajnálom!

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁ én nem tudtam meg nézni mert le törölték ináról :(

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés